Matchande presenter

Så många det är som fyller år så här i september och oktober! Men glad för det är jag, för då får jag ju slå in presenter. Presentinslagsintresset verkar bara bli större och större för min del. Allt fler snören, band, olikfärgade silkespapper och tejpsorter smyger sig ner i min presentinslagningslåda. Att bara göra paketet enfärgat räcker liksom inte längre till, nej de flesta paket blir tvåfärgade i matchande färger.

 

Jag har tydligen också utvecklat ett intresse för duschkrämer och har blivit helt såld på serien I love... Den är ju bara helt underbar! Det märkliga är att jag ännu inte köpt någon till mig själv, men väl till mina vänner. Lyckligtvis har de verkat glada för denna plötsliga pådyvling av duschkräm.

 

Näst på tur står ytterligare en 30-årsfest. De är många nuförtiden. Eftersom inbjudningskortet gick i lila, borde rimligen personen ifråga gilla den färgskalan och därför får hennes paket gå i vitt och lila med en liten svart twist.